stormvarning....

hemma hos oss....

Alvin typ kryper, eller han ser lite ut som en sälunge... men framåt går det, och fort.

Han har kommit på att han har fler leksaker än dem som jag plockar fram....



Jag hörde att det prasslade nedanför mig och hittade honom så här. Så idag struntade jag i att plocka fram några leksaker, utan satte honom bara på golvet. Det är nästan en timme sedan, och nu är alla leksaker ute på golvet.

Han har kommit på att vi har en sladd precis vid balkongdörren, så där ligger det numera en filt över, förhoppningsvis så funkar det ett tag...

Nu blir det till att städa gärnet, vi måste komma iväg och köpa dörrar till bokhyllan, och få upp grinden till balkongen, allt för att Alvin inte ska lyckas slå ihjäl sig...

Han har dessutom börjat resa sig i vagnen, så nu måste han spännas fast så fort han placeras där...

Nu börjar det på allvar,...
vi har haft lugnet före stormen....

 


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback