liten på vift....

Ojoj, klockan är redan 20 över 1 !!
Det känns som att jag inte gjort något nyttigt idag... även om jag redan har rastat dammsugaren en sväng, dragit igång en maskin tvätt och en maskin disk.... Både jag och A har ätit lunch och nu håller han så smått på att vakna efter sin tupplur...

Han visar nu tydliga tecken på att vilja krypa iväg.... ännu har han inte kommit på precis hur man gör... men han tar sig framåt lite som en orm med händer... Han svänger på hela kroppen och drar sig samtidigt framåt med armarna.... Så nu måste vi få upp grinden till balkongen, se till att få bort alla småprylar som är i hans ögonhöjd...
Visserligen vill jag ju att han ska börja krypa... men nu måste vi snabbt få ordning, det som ska ner i källaren måste helt enkelt ner dit ganska omgående....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback