leksaker...

Trots att Alvin bara är 8månder så har han sjukt mycket leksaker.... Men som alla barn så växer de inte bara ur kläder, utan även leksaker blir snart ifrån växta.... Jag gillar inte att shoppa, än mindre gillar jag att shoppa med vetskapen om att inom kanske bara några veckor så är det "old news" och man måste köpa nytt igen.  Jag älskar däremot att fynda, så reor, second hand, loppis, knallar, och sånt är helt underbart !! Men bäst av allt är såklart att shoppa gratis.

Innan Alvin föddes så kikade vi på vinden hos Dannes pappa, och hittade en massa bra leksaker till småbebisar. Igår tog vi ännu en tur upp på vinden och hittade såklart ännu mer =) Vissa leksaker är helt klart för större barn än Alvin, men vi tog hem dem och sorterade dem. Så nu har vi leksaker för ett tag framöver, även om jag är säker på att det finns ännu mer gömt där uppe under taket.

Nu återstår bara att rensa lite bland sakerna som han redan hadde....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback