händer mycket nu...

Som ni märker så kommer inte så många inlägg här nu för tiden... anledningen är att jag inte orkar, och inte heller har tid...

Alvin är nu så stor att han reser sig mot allt han kommer åt, vilket ressulterar i en hel del fall och efterföljande gråt...  Han har även börjar gå längs bordet... Han "äter" själv, och ska han matas så vill han ha en egen sked att hålla i....

Han har en massa tänder i munnen, och fler är på gång, han gillar att borsta tänderna också, ännu så länge...

Ni som känner mig håller er ju uppdaterade vi fejjan,... så jag känner inte att bloggen prioriteras.


Idag ska jag i till jobbet för att träffa min nya chef, och prata om min ledighet och eventuella semesterdagar och såklart hur det kan se ut när jag börjar jobba igen...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback