prosit !

Det känns som att ALLA är förkylda, i alla bloggar står det om förkylningar som är på G eller brutit ut.... Jag vill ju såklart inta vara sämre utan fortsätter på temat.

Alvin verkar må bättre, han är fortfarande inte alls lika pigg som vanligt och sover mer än innan, men han hostar inte alls lika mycket, och det låter inte lika läskigt när han hostar. Nu är det däremot min tur att vara förkyld. Ni som har barn vet hur lätt det är....

Jag känner mig som överkörd av tåget, är helt trött i ögonen, halsen är irriterad, näsan är helt igentäppt, Alvins pappa är inte heller frisk,... men han jobbar på ändå... vi får väl se hur det går imorn.... jag måste hitta på någon sorts mat till Alvin, vill inte att han ska börja med vällingen och gröten igen innan han är fullt frisk. Men under tiden så måste han få i sig annat än vätska... vi har bananer hemma och päron, och ett par påsar med äpplen i frysen... frågan är om jag orkar göra typ mos av äpplena och päronen... jaja vi får se... det blir först när Danne kommer hem från jobbet i så fall.


Bjuder på en bild med dagens outfit,.... inte direkt snyggt, men otroligt skönt.

 

min son är lite knäpp, han somnar bara han har fått på sig ytterkläderna och ligger ner bäddad i vagnen, med napp i munnen... sen ställer man ut honom på balkongen, och har sover gott ett tag


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback