min stora lilla kille

Igår hade vi en heldag ute.
Vi träffade Sarah och hennes lilla Wilmer, supertrevligt ! 

När vi kom hem tog jag upp sittdelen från källaren, inte så mkt för att börja använda den ute, men för att Alvin ska få vänja sig vid den,... och känna att även den är trygghet, precis som liggvagnen.  Planen är fortfarande att börja använda den i början av April. Om nu inte Alvin får en hel knäpp och vill sitta upp konstant, eller växer så pass mkt att han helt enkelt inte får plats i liggdelen,... skulle inte bli förvånad om något eller båda sakerna slår in.

Just nu ligger han och sover i sittdelen, i hans supermysiga åkpåse, som jag inte längre kan använda i liggdelen, för han får inte plats då... eller det blir på tok för trångt, och han trivs inte alls.

Min stora lilla kille ligger oftare på mage än på rygg numera....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback