tbx i rutiner ?

Med lite tur är vi nu tillbaka i normala rutiner... med den lilla skillnaden att A skriker efter gröt redan vid 16... inte helt okej enligt varken mig eller Danne... A får "nöja" sig med vanlig mat till middag, och får sedan gröt runt 19. Igår somnade han någonstans mellan 19 och 20 för att sedan vakna till runt 21 sitta lite i knä och mysa, sen sova igen hela natten.
I morse / i natt 03.51 vaknade jag av att A lät hungrig, jag masade mig upp och fixade välling, han slukade den och somnade sedan om och vaknade på riktigt runt 06. Jag är inte riktigt i fas med honom och således sjukt trött vid den tiden på dagen... som tur är så nöjer han sig med att ligga brevid i sängen och "leka" med mammas och pappas täcke.
Jag kände mig redo att gå upp straxt innan 8 och insåg då att min idé om att fylla tvättmaskinen kvällen innan och sen utnyttja funktionen senarelagd start. Så skönt att gå upp och inte behöva fixa med sånt... bara att plocka ut när maskinen är klar.

A har lekt själv nu under morgonen, så jag har faktiskt lyckats få i mig en macka och nästan hella glasen med kaffe, jag har till och med hunnit läsa i tidiningen mama.
Han har somnat själv i sin säng och sovit ca 1h och leker nu på golvet.

summa sumarum; en skön morgon, som vi hade innan tandagnisslan och förkylning.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback