trötter

Städning på schemat idag.

Min plan var att sova till typ 10 och sen sätta igång med städning och tvättning. Som ni märker har den planen spruckigt.... Jag vaknade av Dannes mobil imorse,.... först när larmet drog igång, men lyckades ganska snabbt somna om... Då han faktiskt gick upp och tog mobilen med sig... jag gissar att han hade NOLL koll på klockan, antagligen så trodde han att han försovit sig ordentligt, kanske hade han det, för han flög upp ur sängen. Jag somnade om, bara för att sedan vakna av att hans mobil ringer straxt innan 07. Då har han lämnat hemmet, UTAN telefonen.....

jaja, nu ska jag ta å sova en stund, sen sätter jag igång med dagens bestyr... för just nu är jag inte alls kapabel till några vidare rörelser.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback