barnkläder på second hand är toppen !

Det blev lite fler bebiskläder idag =)

Känner dock att jag inte har köpt på mig för mkt. Jag har vetat vad jag vill ha, och bara köpt sånt som jag kännt behov av, inte sådant som bara är sött.... Dessutom är det köpt i second hand butiker =)

Nu har jag hittat två nya favoriter =)

En i Solna, Råsunda barnkläder och en i Spånga RosaBlå, båda dessa butiker har riktigt bra kläder, till bra priser.
Tidigare favoriter är Myrorna, butiken i Skärholmen har ett stort utbud, och man kan göra riktiga fynd. Även Emmaus vid Slussen brukar ha bra utbud, nu senast hittade jag dock ingenting som föll mig i smaken, men så har de nyss öppnat sina nya lokaler,... så de kan ju säkert vara en orsak... men det kändes som att priserna var lite i överkant mot innan...
Jag var även inne på Erikshjälpen i Spånga och hittade en del bra saker... men där kändes det inte alls lika fräsht och "nytt" som på andra second hand butiker. 

Min jakt på bra second hand butiker med barnkläder går vidare.... Ska besöka både stadsmissionen, fler Myrorna butiker, nyöppnade Erikshjälpen i Vårby. När jag tar mig dit är en annan fråga... jag måste ju inte ta mig dit innan bebisen kommer.... Måste ju ha något att göra när den kommit oxå ;)


Överlag så tycker jag att butiker ute i förorten har både bättre utbud, och bättre priser...

Om det är någon som känner till bra second hand butiker i och runt Stockholm, så lämna en liten kommentar =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback