sömn, eller bristen på den samma...

att ha inglasad balking är underbart dagar som denna, Alvin sover i vagnen på balkongen. UNDERBART!! håller tummar och tår att han tänkt sova tills 16-17 som han brukar
Natten har varit allt annat än bra, Alvin har vaknat med 2-3timmars mellanrum, skrikit och varit snuttig. Jag hoppas att det inte är kolik som börjar ge sig till känna.... Det kan oxå vara så att gårdagen inte alls höll samma tidsplan som vi haft de senaste dagarna och veckorna... jag hoppas på det sistnämna.

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle städa lite äta lunch och sen ta en prommenad runt sjön, för att Alvin skulle få somna i vagnen. Men eftersom det är typ snöstorm i stockholm idag, så blir det inte riktigt så....

Jag har trots att han varit mest vaken hunnit med att starta en diskmaskin, och två maskiner tvätt. Sovrummet har jag dammsugit, mens kulle behöva göra en ordentlig städning med våt, och dammtorkning... men det får vänta, antingen tills Daniel kommer hem, eller imorn. För jag har en vansinnig huvudvärk,... som ressultat av nattens sömnbrist, och koffeinbrist.

Just nu sitter jag å kollar på "en bok en författare" på SVT.
Idag är det Per Wirtén som pratar om sin bok Där jag kommer från – Kriget mot förorten.

Jag såg programmet Babel när han var med, och kände igen mig väldigt mycket. Han beskrev på något vis min förort, den förort som jag vuxit upp i.






Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback