solsken

Tjohoo ! även idag lyser solen !

Jag ska hoppa in i duschen, äta mat å sen röra mig mot jobbet... planen idag är att ta en längre promenad istället för att bara gå ner till tuben.... jag vill känna solens strålar i ansiktet ! solen påminner mig dessutom om att jag måste fixa linser,.... använder ju inte de på vintern för att de känns onödigt... men på sommaren så vill jag kunna ha solbrillor å fortfarande se ordentligt... =P

får ta å höra med familjen om det är en utgift som kan godkännas....

Å jag börjar få vårkänslor !!!!

Jag får den där lusten att springa i butiker å köpa massa söta skor, väskor, å kläder.... men de ska jag inte göra... nu är det slutslösat.... jag ska inventera garderoben, å OM jag behöver något så får jag ta å överväga de då....

men nu först ... in i duschen å sen äta mat =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback