sen kväll, klädkammarröj

Dy fan vad jag har sovit dåligt inatt.... va iväg och kollade på Daniels träningsmatch igår kväll, så vi kom inte hem förns vid 12... inte alls kul när Daniel ska upp till 7 senast. Blir de sena matcher sen när jag jobbar dag så kommer inte jag att åka med för att kolla, det orkar jag aldrig ! Passade på att sova tills jag vaknade bara för att jag kunde, skönt, men nu är jag seg, hungrig och börjar få ont i huvudet. 

Idag ska jag tömma klädkammaren på alla prylar som ligger där... ska även passa på att rensa i sovrummet bland alla kläder, å gå ner å boka en tid i tvättstugan....

Vi ska göra om i klädkammaren, och vill gärna vara klara i helgen... det som ska göras är såklart att tömma den, riva ut alla hyllor som sitter där nu, de ska fyllas igen i alla hål, å göras så pass bra så att jag kan måla om så att de faktiskt blir vitt, å inte som nu, smutsvitt/gult.... sen ska de nya systemet upp på väggarna, jag pekar Daniel borrar och skruvar och åker nog på att hänga upp hyllorna oxå. Sen ska vi troligtvis byta ut lampan oxå, så att det blir ljust i HELA garderoben, inte bara precis vid dörren...

Men först ska jag få i mig lite mat.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback