segt jobb

jobbade igår... eller nja... jag va på jobbet iaf... de va en otroligt seg lunch, å de slutade med att jag slutade 40min tidigare, vilket är rätt mkt på ett 3h pass.... =/

satt kvar en stund på jobbet, skrev ut nya schemat, gjorde några tester på MTCn som jag måste bli klar med innan 1 april.... sen satt jag å snackade med Ashkan och Nina,... trivs faktiskt riktigt bra med mina kollegor =)  sen ringde en uttråkad älskling å ville ha sällskap på jobbet,... han ville ha kaffe och sällskap... snäll som jag e så åkte jag dit å mötte honom, vi åt varsin korv, drack en cola och sen åt vi glass på vägen till hissbygget...  jag har varit med förut på byggena, så för mig känns de inte ens konstigt att kliva in där... mest bara kul =) hade lika gärna kunnat jobba där själv.... om jag kunde nått om de hela vill säga... =P

vid 17 va de dax att göra "kväll" åka hem, laga mat och fortsätta plocka undan efter renoveringen.... vi har valt att inte stressa undan allt, utan försöka få undan allt på rätt plats direkt... slänga en massa prylar, och ge en del kläder till myrorna. Vi va iväg till tippen i söndags å slängde all gammal "inredning" i klädkammaren och en svart säck med kläder som vi inte använder längre, men som är för fina för att slängas....

Rensningen fortsätter här hemma, jag har en massa kläder som jag inte vet om jag vill ha kvar... samtidigt så vet jag inte om jag vill slänga dem... men då måste de ner i lådor och förvaras någonstans.... jaja de löser sig.

Idag är jag "ledig" så jag ska försöka få lite mer ordning hemma, borde ta en prommenad oxå,.. måste börja röra på mig igen..... å nu är de ju dessutom inte glashalt ute så de finns egentligen ingenting att skylla på....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback