meningslöst, borde sova

Fy fan vilket meningslöst pass inatt !!!!! (min chef och jag var rörande överens)


Jag kom till jobbet straxt innan 1, då va de inte en enda gäst som ville beställa,... å restaurangen va långt ifrån fullsatt.... Jag gick ner å strök mina kläder, gick upp å satte igång,...att göra nästan ingenting.

Jag va så sjukt trött, jag hade ont i huvet, och mådde illa, så trött var jag! Med facit i hand så hade jag lika gärna kunnat vara hemma å sova.... visserligen vart de nu lite mer pengar,... men vafan... jag skulle jobba till 06, men gick hem straxt innan 5 å åkte hem med första tunnelbanan, hemma till 05:30 å somnade ganska omgående, å nu är jag vaken.... inte så jäkla bra med tanke på att jag jobbar samma pass inatt igen... =/

men men jag va hungrig, å då går de helt enkelt inte att sova, inte för mig iallafall.

Nu ska jag göra så lite som möjligt, kanske ta en prommenad för att inte bara ligga still hela dagen... å sen ska jag sova en stund ikväll innan jag åker in till jobbet....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback