all by myself...

nu har han varit på vift en hel dag.... vilket ju betyder att jag varit solokvist heeela dagen !

Riktigt jobbigt faktiskt! Han gör lixom att jag laddar batterierna miljoner gånger mer än vad jag själv klarar av.... bara genom att han är i närheten... Jag ska försöka byta bort mina helgpass så att jag kan åka upp till Särna jag oxå, iaf över helgen.... känns lite som att det är nödvändigt att jag får komma bort en sväng.... ska snacka med chefen imorn, å se om de går att lösa... jobba dagtid är ju en sak... men nätterna tar ordentligt på mig nu.... å jag vill helt enkelt inte gå hela vägen in i väggen....

bara tanken på att jobba natt gör mig helt matt i kroppen.... förhoppningsvis så går de att byta bort passen... hoppas på att cheferna är förstående... för om jag får en normal dygnsrytm nu, så kommer jag inte att rusa in i väggen, å då kommer jag vara tillgänglig även i fortsättningen, å inte bli sjukskriven eller nått.....

nu ska jag kolla på Olycksfågeln, sen ska jag gå å lägga mig... i den stora tomma sängen....

Jag begriper inte hur man kan sakna någon så mkt på så kort tid.... han har ju bara varit borta en dag,... å kommer jag inte iväg så handlar de ju bara om 1vecka,.... å de e faktiskt inte så lång tid...

jaja nu har jag gnällt klart....

Tjejer! Nästa månad så kommer jag ha mer ledig tid, kommer vägra nattpass och undvika helger överlag.... =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback