tok förkyld

johopp... så va man hemma sjuk da.... känns sjukt träligt... samtidigt så vet jag att jag aldrig skulle palla att jobba.... jag har ont i bihålorna, jag snorar, nyser och har troligtvis lite feber oxå....

Ska försöka göra så lite som möjligt idag.... kan tänkas att jag sätter mig på balkongen senare, när solen lagt sig till rätta....men mer ut än så tänker jag inte röra mig...

min förhoppning är att jag ska vara så pass frisk att jag kan jobba på torsdag... till helgen måste jag vara frisk... för då jobbar jag långa pass å de ger ju lite klirr i kassan....

dessutom kommer jag vara så jäkla uttråkad i helgen... älsklingen åker till Åland med laget på träningsläger... så jag kommer vara ensam från fredag... =(


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback