stressade stan

Grått och trist ute idag. Jag som hade hoppats på solsken... men de kommer väl i helgen när jag jobbar...

Igår va jag inne i stan med mamma, hon hittade allt hon behövde.. jag hittade visserligen en jacka, men jag orkade inte prova den när väl hon va klar att leta efter tröjor till sig. Vi knatade in på H&M också, å jag höll på allvar på att få panik. Det är så otroligt rörigt, trångt, stökigt, högljudt och mörkt att jag bara vill gå därifrån, jag har inte varit inne på H&M inne i stan på flera år, och igår kom jag på varför.... egentligen är det så med de flesta affärer i stan, det är trångt, rörigt och hög musik. Näe jag håller mig till förorts centrum fortsättningsvis, helst då skärholmen som jag tycker är i särklass trevligast och bäst. Kista är bara jobbigt, i Solna hittar jag sällan något vettigt, men de är bättre än Kista och ligger nära för mig. Sumpan har jag egentligen inte testat ännu, men de är ju utomhus så de känns mer som att jag kommer ta mig dit på sommaren,... när risken för snö och regn är mindre....

Idag ska jag trots allt in till stan igen. Jag ska träffa Carina och hennes mamma och kolla i lite tygaffärer =) Sen ikväll jobbar jag, vilket jag inte direkt ser fram emot... känner mig fortfarande lite hängig, men de e bara bita ihop... jag måste jobba och de är bara 3timmar under middagen, sen får jag åka hem...

Nu är det hög tid att inta lite föda, för magen kurrar frenetiskt...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback