solsken

solsken även idag =) Jag tror de blir ytterligare en dag på balkongen =P

Imorgon är det jobb mellan 11-14 sen snacka med chefen om mina uppgifter i sommar,... därefter ska jag och mamma åka iväg och inhandla mat till i helgen när vi ska till landet =) De ska bli så otroligt skönt att komma iväg, även om det är bara för en helg. Men till landet ska vi, och de ger oss möjlighet att ta en närmare titt på vad som behöver göras i "vårat" hus.... golvet måste läggas om, men vi vet inte hur resten av huset mår... Jag hoppas på bra väder så man inte behöver sitta inne å trängas....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback