Fan va jag har varit duktig nu =)

Jag hittade en skurborste hemma =) Vi hade den när vi målade om i sovrummet =P Så nu har jag damsugit och "moppat" golven i alla rum utom sovrummet. Ska ta tag i de senare... först måste de röjas en del där... Har även torkat bort massa dam i fönster och runt TVn, visserligen inte länge sen de gjordes,... men de samlas ju ihop en hel del rätt fort... särskilt vid TVn.

De 2 blommor jag har, har fått en dush och står nu ute på balkongen och luftas =) Vilket får mig ännu mer att vilja få ordning där ute, sätta ut nått trädliknande åbäke, och lite annat smått å gott som man kan äta =P

Har visserligen inte diskat ännu, men de hinner jag göra senare, inte så mkt disk egentligen, bara otympliga prylar.

jag har börjat röja i sovrummet, dragit ut alla sängkläder på balkongen så de får luftas, jag har plockat en massa kläder från golvet, och nu ska jag ta tag i skrivbordet... Det har mest använts som avställningsyta, men nu är det hög tid att börja använda det som skrivbord... om inte annat så för att sortera bland alla papper som blir.

Men det känns riktigt bra att vi städar så pass ofta som vi gör =) För trots att jag har gjort 3 rum så har det inte tagit så lång tid.

Badrummet ligger inte under mina uppgifter, så där inne tänker jag inte göra någonting... det är Daniels ansvarsområde, så de får han ta tag i nån dag...

Nu ska jag fortsätta vara hemma fru, och återgå till städningen och lyssna på P4 =)




Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback