en hyffsad dag

Idag har varit en ganska bra dag, jag har faktiskt tagit mig ner till Willys och handlat. Jag har dessutom orkat laga mat =) Thai-fisk soppa med saffran *super gott*

Jag har mått så mycket bättre idag än tidigare i veckan. Samtidigt så har jag inte varit så pass pigg att jag skulle fixat att jobba. Stålprovet bestod av Willys trippen,.... jag var helt färdig när jag kom hem.... men återhämtade mig rätt fort =)

Imorn är jag ledig från jobbet, och ska eventuellt träffa mamma när hon slutat jobba,... hon behövde tydligen lite nytt i garderoben... så vem vet jag kanske kan få något jag oxå =P


En annan sak jag har kommit på är att jag inte längre följer några serier på TV. Vist jag kollar på TV, men jag har som regel NOLL koll på vad som börjar när....
Jag kollar på morgonTV för att ha koll på tiden och på om kollektivtraffiken går som den ska.
Annars är det mest Daniel som bestämmer program, han älskar Boones, CSI, NCIS och alla sådana serier, själv är jag inte direkt intresserad, men så länge jag slipper Simpsons och Futurama och liknande, så är jag nöjd.

De flesta av de serier som jag faktiskt följer går på Svt och på sommaren... Allsång på Skansen, Så ska det låta, Saltön och sånt... lite pensio-varning kanske,.. men de skiter jag i.. jag ÄLSKAR sånt ! Jag följer egentligen bara serier som är producerade i Norden/Skandinavien, varför vet jag inte, men jag tror de har att göra med igenkänningsfaktorn, samma sak med böcker och filmer som jag gillar.



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback