dålig sömn

Skulle ju vara kul att få en ordentlig natts sömn. Jag vet inte riktigt varför, men jag har sovit fruktansvärt oroligt de senaste nätterna...

De ska bli så skönt att gå på ett normalt schema från måndag. Samma tider varje dag, och ledig på helgen =)  Känns som att de är precis vad jag behöver.

Jag pratade med mamma igår, ang. körkort,.. och hon kan tänka sig att betala halva summan, så nu är de bara ta tag i de å prata med skolan... Skulle vara otroligt skönt att komma igång och dessutom ta kortet.

Snart dax att göra sig klar för jobbet.

Efter jobbet åker vi till landet =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback