nu är hösten på väg

shit va länge sen jag skrev nu....

jag har helt enkelt inte haft ork, eller så mkt att skriva om....

jag har egentligen inte de nu heller,

jag lever, å bor mest hos Daniel (och Calle, som Daniel bor hos...) de e trångt men de funkar, får se hur de blir nu när jag ska jobba natt,.. de borde iofs funka, för då kommer jag hem när både Calle å Daniel ska till jobbet...

blir ganska lugna veckor nu, börjar känna att hösten är på väg,.. personligen så tycker ja de e heeeelt okej,... luften känns friskare, å man kan vara inne å mysa, å ska man ut "får" man ha sina mysiga tröjor =)

jag riktigt längtar till 1oktober ! De ska bli helt underbart att flytta till eget tillsammans med Daniel =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: anonym

Du verkar verkligen ha ett tråkigt liv och vilken tråkig blogg. Varför bloggar du överhuvudtaget?

2009-09-11 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback