mitt otroooligt spännande liv... ;)

Nu ere inte långt kvar till flytten =) Tjohoooo! De ska bli helt underbart ! Tänk att kunna komma hem å slänga sig i soffan å göra ingenting! De känns just nu som lyx =)

Jobbade några timmar idag,... skulle egentligen varit ledig, men chefen ringde igår å kollade om jag kunde ta ett pass, å jag behöver onekligen pengarna, så de e klart jag tar de =) skulle jobbat 11-19 men kunde gå redan straxt efter 17 =) inte mig emot, då slapp jag jobba middagen.. å kunde åka hem å umgås med Daniel istället =)

Kom väl hem runt 18 å då va maten nästan klar =) bara sätta sig ner å äta å umgås, sen iväg till videobutiken å lämna in filmen från förra veckan, å hyra två nya =P


Daniel somnade halvvägs igenom, men de e heelt okej när man jobbat sen 07.00,... så nu ligger han brevid å sover så sött =)

ska snart joina honom, men först lite fejsbookande =P


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback