de händer mycket just nu...

Tanken va ju att jag skulle bo i Bredäng den här veckan....
Riktigt så vart de inte =P Jag sov en natt där, sen har jag sovit i Kälvesta,....Men nu blir de minst 1 natt i Bredäng,... får se hur de blir till på Fredag.... jag måste ju till Rissne då för att laga maten till alla som hjälper oss med flytten =)

Tack på förhand !!!

Jag har precis landat efter den underbara derby-vinsten i måndags, å nu är det fullt ös igen =)


Igår va de personalmöte / fest med jobbet,... De va midddag på Undici, kalv och potatismos (som säkert har nått finare namn som typ puré på menyn) och rödvinssås... riktigt gott,... men inte riktigt mättande....efteråt stannade de flesta kvar å drack å snackade.... jag drog ganska omgående..... hade varit kul att hänga med ut, men jag helt slut !
Hade ju migrän i lördags....men gick ändå till jobbet i hopp om att de ändå inte va migrän,...*önsketänkande*... jag började jobba kl12.00 å underbara Daniel körde mig dit =) via apoteket... kom till jobbet, tog en ipren, som hjälpte lite granna..... men inte helt... illamåendet satt i mest hela tiden, å huvudvärken va egentligen bara borta 30min.... vid 15, gav jag upp...(skulle jobbat till 20.00) då gick de helt enkelt inte längre.... ringde Daniel som kom å hämtade mig =)

Tack älskling !!!!

Skulle ha jobbat 12-17 på söndagen men jag va hemma å kurerade mig (helt sänkt),.....
                                               

På måndagen shopade jag med mormor, samtidigt som jag va nervös hela dagen,.. de va ju derby på kvällen.... Åkte mot solna straxt efter 16.00 å de tog ganska precis 1h att åka dit.... gick in på DT, tog en öl å snackade med lite folk, i väntan på Lina....
När hon väl kommer så får hon inte komma in,... för de e 25års gräns.... så vi går ner till Caffreys istället =) Ringde Anna å Janet, för att meddela att vi inte är på DT.... ringer Daniel å meddelar samma sak.... straxt innan 18 står alla med nått att dricka å laddar inför matchen =) 

Matchen tänker jag inte gå in på... alla vet hur den slutade =)

Jag å Lina mötte upp Daniel direkt efter matchen å åkte hem.... jag hade faktiskt ingen ork alls att sätta mig på ett knökfullt DT ... utan ville mest hem å lägga mig.... inte likt mig,... men riktigt skönt måste ja säga =)

Nu ska jag snart iväg till jobbet (16.30-21.00) sen blir de till Bredäng.... måste bara få i mig lite mat innan jobbet.... men de får bli nått inne i stan... typ en macka på Subway....  

                                                

Ska försöka få med mig Daniel till IKEA på fredag så kanske vi kan fixa en soffa =) vi har ju lastbil hela lördagen =) så då kan vi hämta den när allt annat e flyttat på =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback