en del att göra...

Har nog sovit på tok för lite inatt... igen.... så nu har jag något ont i huvet, å känner mig så där lite halvbakis... (darck ingen alkohol igår) så nu ligger jag fortfarande i sängen... men ska snart pallra mig upp å sortera tvätten.... sen ska jag ner å köra några maskiner, så vi får undan lite tvätt iaf... sen får jag köra ett längre pass nästa vecka.... vi kan nämligen välja mellan att ha 2h pass eller 4h pass i tvättstugan... idag blir de ett kortare pass....

ska måla de 2a lagret i sovrummet oxå.... så kan vi flytta in där imorn =) ska bli så skönt att ha ett riktigt sovrum (nu står sängen i vardagsrummet) å ett riktigt vardagsrum (måste hämta soffan imorn på dagen...)

de tar sig långsamt men säkert =)  gardiner har vi inte bestämt oss för än... eller de ska upp såklart, frågan är bara vilken färg å sånt.... de lär bli en tripp till IKEA om en inte allt för snar framtid... inte för att de e mkt vi behöver,... men lite lådor att ställa i klädkammaren, tvättställ, å lite sånt måste inhandlas....

Visserligen har jag lovat att rensa... men jag kan lixom inte rensa hur mkt som helst.... har ju en hel del vantar å mössor å halsdukar... som jag faktiskt använder..... å de måste helt enkelt förvaras någonstans.....
sen kan jag inte slänga sommarskorna nu.... för jag vet lixom inte vilka jag kommer kunna/vilja ha nästa sommar.... men lite rensning ska gå att göra.... =)  en del saker får hamna i en "ska till landet" låda.....

men först tvätten....
sen mat
sen måla,

sen blir de siesta inför nattens jobb..... jobbar 01-07

Trivs förövrigt otroligt bra här =)
Älskar att bo tillsammans med Daniel, de känns så himla bra ! Att vi jobbar omlott löser ganska enkelt matlagningen.... så båda har de rätt förspänt just nu =) maten står klar när man kommer hem från jobbet =P värsta lyxen...

Vi har en hel del att se fram emot i höst/vinter oxå.... men vad de e får ni veta senare...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback