givande helg

Å vilken bra möhippa det blev !!!!! De va riktigt kul!!! å den blivande bruden såg ut att ha riktigt kul,....

Vi började dagen med att kidnappa Carina kl08:00 , dessvärre så hade hennes blivande man berättat vilken dag och tid hon skulle kidnappas..... dessutom så hade Mallan, försagt sig, genom att säga att hon dessvärre inte kunde komma på möhippan i helgen..... de känns ju sådär måste jag säga,.... så mkt jobb som man lagt ner på att göra en kul dag, och på att överaska henne,... åså gör folk på de sättet..... känns inte kul alls, å jag är riktigt besviken på dem.

Vi åkte direkt till Eventstudion där hon stylades, och sedan fick sjunga in en låt, och även fotas för omslag.

Därefter åkte vi till Hökarängen för att laga mat hemma hos Virre, som vi sedan åt i parken en liten bit bort =) Maten var god, drickan var god å vi hade riktigt kul där i solen =)

Runt 16 - 17 delade vi upp oss lite för att kunna duscha och göra oss iordning för kvällen på Schlagerbaren =)  Vi han med en snabb omgång singstar innan vi tog tuben in..... maten var SUPER god !!! Jag käkde anka, å den var så otroligt god så de va inte klokt !!!  Vi lyckade faktiskt hålla oss på en otroligt städad nivå hela dagen =) och höll oss till varannan vatten under hela middagen, =)

Medans vi satt å njöt av god mat å bra underhållning kom grabbarna ( Daniel, Danne och Anders) till Golden Hits och efter middagen så anslöt de till oss å vi festade vidare en stund..... Men en lång dag sätter sin spår, å redan vid 23 började folk droppa av, å när klockan var 24 hade vi alla gått ut å var på väg hem......

Via Gullmars vidare till Lina för min del och Dannes del =)
De vart en riktigt trevlig avslutning på kvällen, å vi satt en bra stund på balkongen å snackade skit =)  sen har vi hängt där typ hela dagen idag med =) Så otroligt kul !  Så de kommer absolut göras om...





Har för övrigt pratat med A idag, å han verkar ha lugnat ner sig, å kommer flytta ut på onsdag. SÅ imorn flyttar jag hem. Ska bli så skönt att komma hem !!! Nu gäller det bara att hitta en bra å billig soffa, och en billig TV.... och ett köksbord, för de tar han med sig. Måste bara försöka få honom att fatta att han inte kan komma å gå som han vill. Han är visserlige skriven där, men han kommer inte bo där...... men de löser sig.... ska be hyresvärden om en uppsättning nycklar till... för vi har bara två par nu.... å jag vill gärna att någon har extra nycklar ifall jag sumpar mina..... inte för att jag brukar sumpa nycklar.... men just in case.....

ska kolla på blocket efter soffa å matbord.... eller så får jag ta mig in på myrorna eller så... vill ju gärna ha ett matbord som passar mina stolar  



en sak till:

JAG ÄR LYCKLIG !!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback