sorg och tvivel

Den här dagen har varit riktigt bra :) Har umgåtts med Virre å Carina =) Vi har fixat Carinas underkläder, jag å Virre har våra klänningar klara =) Så de har varit en produktiv dag.

Ändå så mår jag just nu skit.

Det är få saker jag avskyr så mycket som när människor ljuger för mig.
A ljuger mest hela tiden, och jag känner mig arg, besviken och sorgsen, på samma gång.

Han har behandlat mig som skit under så lång tid. Men nu är det honom det är synd om..... Att det är han som har satt sig i situationen skiter han i, det är jag som inte längre vill vara tillsammans med honom, så jag är den elaka. Att han upprepade gånger flirtat med brudar på nätet, och ljugit om det, har han lägligt glömt bort, jag antar att det inte är det enda han haft för sig, jag är övertygad om att han vänstrat på riktigt.

Jag vill just nu inget hellre än att han flyttar ut, så att jag kan gå vidare med mitt liv. 

Såklart jag är lessen, men jag sörjer att många av de bra minnen jag har tillsammans med honom har blivit smutsiga på grund av hans beteende, jag tvivlar på så mkt som han sagt under så lång tid, å det gör mig lessen.

Fan asså, jag trodde att jag gråtit klart,.... men tydligen så fanns det fler tårar kvar till detta.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback