mooving forward

De går faktiskt framåt =)

Jag har pratat med AMS, å de gick bra. Jag vet nu lite mer om hur det fungerar med praktikplatser..... å även om jag hellre skulle få ett riktigt jobb, så är det bättre än ingenting... å dessutom så tror jag att jag skulle trivas på Bring....

jaja vi får se hur de går....

 en annan positiv, men lite läskig, sak är att A har fått en 2:a hands lägenhet, å flyttar ut om ca 3 veckor..... får se vad han tar med sig.... han har sagt att soffan och TVn följer med honom..... TVn har jag inga som helst problem med att han tar, inte DVDn heller, vi har en TV som bara står å väntar på att användas, så den får jag behålla, å en DVD är inte så dyrt att köpa.  Soffan är egentligen inte heller något problem om han tar.... då kan jag köpa en ny, däremot så fattar jag inte hur han ska få plats med den på de 40m2 som han ska flytta till...... jaja de löser sig nog......

den ekonomiska biten kommer ju inte bli rolig.... men de måste funka.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Man får gratulera! Eller? Hur känns det?

2009-05-11 @ 15:54:57
URL: http://www.nogg.se/elisabethpetersen
Postat av: Jag

de känns riktigt bra ! De enda jag är lite orolig för är just ekonomin. Men annars är det underbart !

2009-05-11 @ 16:05:28
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback