fredag, igen ?!

Jaha, så va de fredag IGEN!!! Fan de va ju nyss fredag......

Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig för..... har en hel del som borde göras här hemma......samtidigt så är jag totalt omotiverad att uträtta någonting...... Hade de inte varit match imorn , så är de inte omöjligt att jag hade dragit ut till landet..... eller näe, de hade jag nog inte gjort,... för jag vill inte att han ska ha lägenheten för sig själv en hel helg. Vem fan vet vem han släpper in.......

Ska söka lite jobb nu iallafall,.... sen är väl planen att åka till banken å sätta in pengar på kontot.....

Om de är någon som har något förslag på hur jag ska fördriva kvällen så är jag öppen för förslag.....


Hoppas alla får en kalasbra dag!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback