en dag utan planer

va tydligen lite trött,..... gick å la mig vid 00.30 å somnade direkt..... har sovit hela natten, inte vaknat en enda gång =) Vaknade först 13.30 å kände mig då utvilad, vilket var läääänge sedan jag kände...... men så har jag haft sängen för mig själv inatt, eller jag har inte haft en finlandsfärga brevid mig ( A snarka förjävla mkt nu, pollenallergiker utan medicin)  riktigt skönt att ha sovit en hel natt =)

Planen för idag ? ingen alls..... Jag har helt enkelt inte haft ork att engagera mig i den här helgen..... den lilla energin jag hade försvann i samma stund som jag såg mitt konotutdrag, å fattade att jag har blivit "rånad"......  Får se om det kommer några intressanta förslag under dagen...... ska försöka ta mig ut i solen lite..... men känner faktiskt att de e sköööönt å göra ingenting....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: anki

rånad? :O på riktigt?

2009-05-02 @ 23:14:02
URL: http://ankim.blogg.se/
Postat av: Jag

Inte rånad rent fysiskt, men någon hade fått tag i mina kortuppgifter och spelat upp drygt 14000 på nätspel.....samma dag som pengarna kom in på kontot....

2009-05-02 @ 23:20:18
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback