Unemployed

Om knappt två veckor är jag arbetslös, igen..... Jag tror inte att jag kommer få något mer uppdrag från Manpower, av den enkla anledningen att de inte kommer in så många uppdrag till dem. Jag har därför redan börjat söka nytt jobb, för att kanske få jobb å slippa gå på alfakassa.....

Jag söker nu med ljus och lykta efter möjliga jobb, å på tisdag ska jag på infomöte på ett företag.... det är ett säljjobb *host*telefonförsäljning*host*
Jag vet inte riktigt om jag vill jobba som telefonförsäljare, men jag ska ge de en chans. Det som känns skönt är att jag blivit uppringd. Det måste ju betyda att jag har ett hyffsat CV =)

Nu hoppas vi på att fler företag blir intresserade nog att de kontaktar mig =) Vill verkligen ha jobb !!!!! Nog för att de är skönt att ligga hemma,..... men de är ju inte så givande..... Man får inga rutiner, man blir slö, å allmänt slapp.....



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback