trött, men ändå ganska nöjd

Åkte iväg till Huddinge igår för att se Portugal - Sverige på O´Learys med lite vänner =)
De va riktigt trevligt, men jag kände av att jag inte sovit varken mycket eller bra på senaste tiden.... Maten var helt okej, även om jag va lite för trött, nervös å inte tillräkligt hungrig för att få i mig allt,....

Matchen var stundtals riktigt bra, stundtals riktigt stillastående, å stundtals undrade jag hur dommarn tänkte, å som vanligt så föll portugiserna SJUKT lätt, minsta lilla beröring, (om en det), å de föll som furor......

jaja matchen slutade ju trots allt till vår fördel, 0-0 är faktiskt en "vinst" mot Portugal i Portugal.
Jag drog hem direkt efter matchen, heelt slut. Men när jag kom hem så passade jag på att läsa klart Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Säger bara "så får man inte sluta en bok ! Snacka om clifhanger!"
Sen somnade jag, bara för att väckas av ringklockan kl5 (4 vintertid) av A som kom hem efter svensexan, han hade glömt nyckeln hemma..... *suck* Kan ju säga att jag hade behövt en natts ostörd sömn.

Dagen kommer spenderas i soffan. Jag ska inte röra mig någonstans, annat än möjligtvis ner till Hagis för att köpa Cola =P

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback