Tärnklänning

Jag ska ju som sagt vara tärna på ett bröllop nu i sommar. Men aldrig att jag trodde att de skulle vara så svårt att hitta en bra klänning till det.


Vi vet ju vad för typ av klänning vi vill ha, jag å Virre (den andra tärnan) har som tur är liknande kroppstyp (breda axlar, inte lika mkt höfter, å "stor" rumpa). De färgtema som har blivit på bröllopet är blått, men varken jag eller Virre passar särskilt bra i blå klänning, jag gör det i alla fall inte. Jag passar i mörkblå jeans, men blåa överdelar är gör mest att jag ser likblek ut... å de har jag ingen lust med.


Problemet nu är VAR man ska köpa klänningen...... ingen av oss vill ju lägga ut en förmögenhet (för det har vi helt enkelt inte) sen vill vi ju gärna kunna använda klänningen fler gånger än bara på bröllopet.


Är det någon därute som har något bra förslag på var man kan hitta klänning, (i Stockholms området)  så skulle jag behöva lite hjälp.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Gumman, klänningarna behöver inte vara blå! Vi tager vad vi hittar, men ni kanske ändå borde ha typ samma färg och modell... =OP Ses i morgon! kramar

2009-03-30 @ 22:19:54
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: bella

om du inte vill köpa så finns det ställen att hyra på :)

men vad är det för blå ni är ute efter?

och hur mycket får det kosta?



//Puzzzzzzzz

2009-03-31 @ 14:01:24
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback