Sunnyday

Dagen har spenderats med min mormor, å de e ju lite av en cirkus.... haha

Hon behövde en ny vår/höst-jacka så jag va snäll å följde med. Vi möttes i Slussen vid 11, å sen åkte vi till Myrorna i Hjorthagen, hoppades på att hitta nått bra, men de enda bra vi hittade va i fel storlek, så de va ju inte så bra ändå. Vi åkte in till stan å gick in på Kapahl, hittade fina jackor, tyckte jag, men mormor va inte alls övertygad..... hehe Så de blev Axelsons, där hade de dessutom 20% rea på alla ytterkläder =)  Vi hittade en jacka som satt bra, å med bra färg =)  Jag lyckades tillåmed få henne att inte köpa en jacka 2strl större än hon egentligen behöver =) *stolt*

Sen va de dax å käka, jag har överlag lite svårt för stan, så vi åkte till Skärholmen å åt på den Indiska restaurangen vid mattorget =) Riktigt gott, å inte alls lika tråkigt å stressigt som inne i stan =) Jag hittade ett par solglasögon innen på Kapahl och ett par örhängen inne på en affär som enbart kan beskrivas som "earring heaven" Örhängen, halsband, armband i massa fina färger och former =) Å inte så dyrt heller =P Jag har en känsla av att jag kommer svänga in där rätt ofta när jag e i Skäris =P Jag behöver fler örhängen, eftersom jag har lyckats slarva bort ett hänge från typ alla mina par jag någonsin haft =P Dessutom så har ju smaken förändrats lite under åren.

Planen ikväll är att ta tag lite i hemmet, vika in tvätten från igår, stryka de som måste strykas, å sen ska jag ta tag i disken.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback