Massor med MYS

Vi har onekligen fått det bättre sedan vi tog beslutet om att separera. Å de känns riktigt bra !  MEN separera ska vi ! Jag vill separera! Vi behöver det.

I söndags va vi inne i stan å kollade på Tottenham - Man  United, knallade in på O´Learys å fick faktiskt ett bord =) Så vi käkade mat å snackade, å kollade på fotboll. Senast vi va ute å käkade minns jag knappt...... Vi hade de riktigt trevligt =) 

Sen drog vi hemåt, eller jag åkte hem å han drog iväg för att snacka lite med killen som han ska hyra lägenheten av. Sen hade vi myskväll hemma =)

Igår tog vi de enbart lungt, A kände av sin förkylning igen, å jag va trött. Jag tog tag i disken, å nu är de nästan ingenting kvar, bara lite kastruller å det som vi använde till middagen igår.

Jag va upp till centrum å handlade, A diskade lite, å sen vart det hemma gjorda köttfärsbiffar, hemma gjort potatismos, och gräddsås till middag =) *MUMS*

Sen låg vi i soffan å umgicks resten av kvällen, istället för att diska. =P Disken kan vi ta idag.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback