gnällspik

Jag borde egentligen redan nu vara klar för avfärd. Men jag är långt ifrån klar ! Jag är heeeelt slut ! Har sovit riktigt oroligt inatt, jag vet att jag har vänt på mig flera gånger, å de brukar jag inte minnas.... jag har frusit, svettats å sen frusit igen..... *suck* 

Jag ska in till stan med Carina å kolla lite på bokrean,.... ska bli kul. Synd bara att jag nu oxå börjar få ont i huvet....
Sen ska vi vidare till Virre =)  å sen ska jag til skärholmen å träffa mamma....

Fy vilken lång dag de blir !!!!

Å gårdagen va lång den me....

Va på banken, i skärholmen, å stängde ett konto, men pengarna får jag inte förns om typ 6månader, för de är ett bankboks-konto, å bankboken finns inte längre, så då måste man anmäla den som försvunnen, å det kostar dels pengar, och man får vänta 6mån tills man får pengarna. *Jävla skit*

Sen va jag å Janet i solna, hämtade ut hennes pass, käkade å drack lite vin, det sista va ingen plan från början, utan vi behövde få tiden att gå..... Sen  kollade vi på lite fotboll, åkte till Copperfields å tog 1 öl, sen åkte vi hem.

Då va jag HELT slut !

Kom hem å mös lite med A, men va så trött att jag gick å la mig 23, å 30min senare sov jag.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback