en hyffsad tisdag =)

Ja se de snöar
Ja se de snöar,
De va väll roligt Hurra!
Nu blir det vinter
Nu blir det vinter
Som vi har önskat Hurra !

Ja de snöar ialla fall..... Om de e särskilt roligt vet ja inte .......

De blir lite ljusare ute, visserligen, å de e ju bra,... å ljuden dämpas..... å de e ju oxå bra ( Huddingevägen går utanför, vinterdäck på "sommarväglag" låter MYCKET!)

Jag hade mkt hellre sett strålande sol å några plusgrader....... Men de e väl bara å vänja sig,.... vi i stockholm får vintern nu i februari-mars, istället för som när jag va liten, i december-januari.......

Jag har egentligen ingenting emot att de snöar, men jag börjar ärligt talat tröttna lite på vinterskorna, å jackan..... jag vill börja använda skor, som faktiskt är bekväma och snygga... inte som nu, inte direkt obekväma, men absolut inte sköna, å inte heller de snyggaste jag sett..... men funtionella....
De kan vara så att jag bara har lessnat på stövlarna, å att de faktiskt ser helt okej ut.....

De kan vara så.......

Imorse blev jag väckt av Janet, som inte lyckats fixa kvalseriekorten, för hemsidan har strulat *morr*
Jag fick således möta upp Janet, efter att jag klätt på mig kläder och "satt på mig facet" , och åka till Solna för att kila in på  AIK-shopen, där man kunde köpa korten.....

Sen har jag fortsatt fixa i badrummet, gjort rent avloppet, och satt upp några fler svarta fyrkanter =)

Har även plockat fram till Middagen =)  Det blir lax, bulgur och sås på creme fraich *mums*

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback