Tidsbrist

Den här veckan känns helt hysterisk....

Jag jobbar 21-06 måndag - torsdag sen har jag några dagars ledigt, men vet inte alls hur många, för nya schemat har inte kommit ännu....*suck*

Jag har egentligen TUSEN saker att göra, och ännu fler saker jag skulle behöva göra.... jag skulle behöva städa hemma,.... har lixom inte hunnit med det eftersom jag jobbade natt förra veckan oxå, å sen inte har varit hemma under helgen.......

Jag måste fixa så jag kan betala mina räkningar, väldigt mkt ofas nu när jag får lönen den 15 varje månad, och faktiskt inte alls litar på a-kassan.... som jag dessutom måste fippla en del med .....*suck*

Jag skulle behöva vara med och kolla smink och hår imorn, inför brölloppet.... nu tror jag inte att det går,....för jag känner mig helt slut......

Jag skulle vilja hinna njuta lite av det fina vädret, men de blir inget av den varan nu, för jag måste prioritera att orka jobba....

Förhoppningsvis så får jag träffa Danne i helgen, å ladda batterierna,.... han gör mig lugn och gör att jag faktiskt på riktigt slappnar av och får förnyad energi =)

Så jag åker inte ner till landet, för de orkar jag helt enkelt inte efter en vecka med nattpass..... skulle säkert orka åka ner om jag fick åka ner utan att familjen var där,... men nu ska alla ner dit, å jag vet att då blir det ingen lugn helg..... då är det full rulle hela tiden.....

Innan jobbet idag ska jag förbi Janets jobb å lämna över Torsten och deras nycklar..... borde ta mig förbi affären samtidigt och panta.... för jag vill inte ha berg av pantflaskor hemma.....

Mitt nya liv handlar lite om att ta tag i saker direkt, å inte skuta upp allt..... de går sådär.... men vafan.... jag hinner diska innan jag drar iväg ikväll......


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Gumman!

Det löser sig med allt! Hinner du inte med vissa saker så gör du inte det. Du ska inte stressa livet ur dig pga mitt bröllop, det är lixom min grej! =OP

En sak vet jag i alla fall och det är att Wilma Saknar både dig och danne, men mest dig för varje gång hon ser din bild säger hon och peckar: Jaja!



Jag saknar dig oxå enormt mycket!

kramar på dig i massor!

2009-06-23 @ 20:40:21
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Carina

Toppen! Kanske både du och Danne kan komma hit då? Ska kolla med Daniel men jag tror inte han har ngt emot det! =O)

Ska träffa Malin på dagen och leta skor åt henne som hon ska ha på bröllopet. Tänkte ta med henne till Deichmann i Gallerian.

Du kan ju höra av dig vid tillfälle, vill inte ringa om det skulle vara så att du ligger och sover! =O)

kramar på dig!

2009-06-24 @ 09:05:47
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback