städkoma

Att gå upp i ottan, när man somnat typ i ottan,... är inte helt optimalt.... *snark*

De vart TOK tidigt uppstigning imorse, å vid 7 vare bra å pallra sig ner till tvättstugan. Jag fick ihop de nätta antalet 12 maskiner tvätt,... 12 maskiner !!!!!! Fattar ni hur mycket tvätt det är !?!?!?!?!?

jaja nu är jag iaf klar med de, å de gick faktiskt hyffsat fort,... bara 3 timmar , men då körde jag 3 pass samtidigt =P man får inte va dum inte..... så jag hade 5 maskiner igång samtidigt,  2 eller 3 torktummlare och 2 torkskåp...... dessutom så manglade jag sängkläderna så att de är lättare att bädda med sen =P

tydligen så blir man trött av sånt ..... för nu har jag sovit i 1 timme typ......

jag svabbade golvet i köket, gjorde rent bänkskivorna, galet skitiga, så jag skulle bara vila ryggen lite, å la mig på sängen....... sen slocknade jag ganska omgående....... men nu känner jag mig fit for fight igen,... å ska fortsätta med städningen.....

måste ringa A oxå, å höra om han skulle komma förbi ikväll å hämta prylar, eller inte...... kan ju vara bra å veta...... måste dessutom höra om han tänkte lämna bokhyllan och byrån i sovrummet,..... för om han lämnar dem här så an jag använda dem, bokhyllan har jag ju redan prylar i, men byrån, den skulle vara riktigt bra att ha.... för jag får inte riktigt plats med mina grejer i den jag har......


ska laga mat oxå,... känner att de kan vara bra om man ska hålla på å städa å greja....... vad de blir vet ja inte.... å de spelar inte så stor roll heller...... maten i frysen och skafferiet är MIN =) så jag får och kan ta precis vad jag känner för =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback