snart helg igen =P

Shit va tråkigt väder idag !!!!! grått å trist å regn.... BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

Jag har gjort absolut ingenting.... har inte haft energi....

Känner att helgens bravader har tagit ut sin rätt..... Inte så mkt för att de vart värsta fylleslaget, men för att de vart låååååånga dagar.....
Långa dagar är i sig inte ett problem, men när man ska hålla koll på allt samtidigt så blir man lite lätt trött efteråt.

Tänker fortsätta på inkörd linje idag, med ett litet uppehåll för att diska, så att janet slipper göra det när hon kommer hem från sitt maraton-pass på jobbet. Jag får ju faktiskt bo här, så de känns som det minsta jag kan göra.

Har inte sovit så värst bra de senaste nätterna heller,..... så de gör ju att man blir ännu tröttare å segare...

Men snart är det helg =) igen =P

Ska bli så skönt att sova i sin egen säng  !!! jag inser ju att jag kommer få spendera en hel del tid med att städa å greje,.... men de känns som att de e helt okej =) Jag flyttar hem igen =) å de känns helt underbart !!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback