skönt att de snart är helg

Sitter just nu på balkongen med datorn i knät å ett glas kall cola =)
Trots att de inte är sol, eller kanske just därför, så är det otroligt skönt =) riktigt svalkande ! stundtals nästan lite kallt =) 
I LOVE IT !!!!

Har sovit som en stock nu på dagen.... men när klockan ringde kl16 så var jag fortfarande helt död ! Ville bara fortsätta sova.... men efter att ha kollat mobilen, slumrat en liten stund, och sen pratat med Carina om helgerna som kommer =) så kände jag mig, inte pigg, men inte riktigt lika död längre... =P

Bara pallra sig upp, ringa Danne,..... å sen hoppa in i duschen.......

Duschen var onekligen välbehövlig,.... hade egentligen tänkt att duscha imorse när jag kom hem... men jag prioriterade sömnen, å sköt duschandet på framtiden... =P haha

Hur som, duschen gjorde underverk, inte bara genom att jag känner mig fräsh igen, utan oxå för att jag piggnade till av den =) Så pass att jag knatade upp till centrum för att köpa en pincett (A tog med sig min när han flyttade ut, antar jag) hittade en som verkar bra för 15kr på den lilla butiken med allt möjligt krafs för billiga pengar.... =) Så nu kanske jag får ordning på mina ögonbryn igen,..... hehe......  passade på att köpa mjölk å cola oxå inne på Ica.... så nu har jag hela 21kr kvar (fick ju ingen lön 25e) men de där löser sig....
Jag har en snäll mamma som lånar ut (ja jag ska betala tillbaka allt, när jag har en fast inkomst) så jag klarar hyran nu iaf....
Tack mamma !

FIck även beröm igår av en av cheferna, eller ja han vidarebefodrade bara det en av de andra cheferna sagt..... Men de är riktigt nöjda med mig, jag gör ett bra jobb å har lärt mig rutinerna fort =) Jag tar egna initiativ, fixar disken om jag märker att det finns tid,... styr med köerna när de börjar rikta sig åt alla håll å kanter....hjälper mina kolleger när de inte hinner med sitt... =) så de känns riktigt bra faktiskt =)

Igår körde jag disken från straxt innan 04 å vid 05:45 så va de mesta klart, även pumpandet.... då vare typ 2 maskiner kvar att köra... så jag fick gå hem i tid även i morse =) *tjohooo*

Hade inte ens hunnit upp i hissen innan min mobil ringde,... Älsklingen va på väg till jobbet å ville prata lite =) Han e bara för söt ! Han gör mig glad =D

Imorn ska jag möta mamma efter jobbet å käka frulle med henne innan hon drar iväg till landet, ska ju även få pengar av henne....

I helgen ska vi ut å åka båt =) och även umgås med Carina, Daniel och Wilma =) Ska bli så kul ! Senast vi va där på middag hade jag typ ont i magen av allt skrattande =P

Bara 1 pass kvar nu sen är jag ledig en HEL vecka, sen kör jag 1 pass igen sen är jag ledig några dagar till =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback