Lovely day !

Å vilken bra dag de vart igår !!!!!

Från början till slut =)

Jag fick klar tvätten, jag fick ordning på disken, och jag han duscha innan 11 =) så straxt efter 11 åkte jag mot Huddinge för att möta upp Carina, något senare än tänkt,.. men vi kom ändå inte så sent till Skäris som vi trott =P

Mötte upp Virre för att käka lunch, sushi för min del *mums* uträttade lite ärenden, sen mot Billströms för att fika å snacka MASSA skitr =) Älskar att sitta där med mina gummor =) De brukar alltid dra ut på tiden för uppenbarligen har vi massor att snacka om =) vi avhandlar allt mellan himmel och jord, å väldigt ofta våra pojkar =P *haha*

Lekte en hel del med min lilla tjej Wilma oxå,.... att bli kittlad är SUPER roligt !!!!!! "meja Jajja !!!!!" Hon skrattade så hon kiknade, sötnosen.

Sen vare dax att röra sig via systemet och Jula (kungens kurva) mot Västerort för min del, för att möta upp Danne =)
Hjälpte honom att packa, å körde rättt hårt med att de skulle kastas om han inte använt det på evigheter..... så de blev en hel del slängt =P

Jag packade ner hans prylar i köket, medans han pysslade med nått annat (fråga inte vad, men sladdar å skit antagligen...)

sen lessnade han,.... jag kan hålla på å packa i evigheter, bara för att bli klar...... men men de e han som ska flytta... så han bestämmer  =)

Drog å handlade käk, å sen åkte vi till Kälvesta (hans föräldrahem, tomt hus) å lagade mat å snackade skit..... å drack uppenbarligen en del vin ;-)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Bra Sara! Du visste svaret och var den enda som svarade! hehe Bidde inga skor.. ska göra det i morgon.. vädret har inte varit på vår sida direkt!

Så håll tummarna!

Lycka till på jobbet idag!!

kramar från oss!

2009-06-15 @ 21:09:51
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback