ledighet efter 2dagars jobb

Har jobbat mitt andra pass på Max Hamngatan idag =) å de gick riktigt bra även idag, trots sömnbristen ;-)

Men mina fötter skriker efter att få lite skönare sulor i skorna,,... så de måste jag komma ihåg att ta med mig till nästa pass.....

Ledig hela helgen nu, sen börjar jag jobba igen på måndag,... å då vankas det nattpass.... ska bli intressant å se hur man klarar de,...... men de ska nog gå bra....blir till å vända lite på dygnet bara....

jaja nu ska jag njuta av ledigheten =) förhoppningsvis så regnar det INTE i helgen... men sån tur har man väl inte....*suck*

Ska pallra mig ner till tvättstugan å boka tid till imorn oxå,.... hoppas att det finns plats på 07-10 passet för då kan jag kliva upp med Danne, när han åker till jobbet.... å sen är jag klar med tvätten lagom till att jag ska röra mig för att möta upp Carina å Wilma, för att åka till Skäris å möta Virre =) Ska bli så kul !!!! Har inte hängt med Virre sen möhippan typ... så på de sättet är det bra att jag inte jobbar imorn.... även om de känns som att ett dagspass till hade varit bra för att komma in i det ännu mer..... men men 2 pass kanske är en bra början.....

Ska ta å diska undan lite oxå.... å kanske lufta dammsugarn lite.... tänkte försöka köra städning 1ggn/veckan.... för att slippa TOK-städa så jävla ofta...... bättre då att städa lite hela tiden, å sen köra värsta tok-städningen några gånger om året..... eller kanske tillåmed kunna köra tok-städning av nått rum i taget... =)

Morgondagen känns dock som att jag kommer ha att göra hela dagen,.... som sagt, (förhoppningsvis) tvätt på morgonen, sen till Skäris med 2 av mina favorit-tjejer, och lilla Wilma såklart.... men hon är ju lixom lite av en egen kattegori ;-)  , sen på kvällen ska jag hjälpa Danne att flytta prylar.... Sen får vi se vad som händer....

På lördag är det hur man än vrider på det en bra dag =)  Jag fyller år!!!!!!! Detta kommer med största sannolikhet att firas på WTAI med Anna och Janet =)  jag måste bara checka min ekonimi lite..... vet ju inte ännu hur mkt som kommer gå åt till Helsingborgs-resan nästa helg.....

----- Näe, nu måste jag se till att få något gjort......

Ha en superkväll!!!! De tänker jag ha =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback