långt eller kort ? det är frågan.....

Har suttit å kollat igenom "gamla" bilder på mig.... å jag nog för att jag tycker de e skönt att ha "kort" hår, så kan jag inte låta bli att sakna mitt långa hår......

jag saknar att kunna slänga upp håret i en tofs å slippa fippla med hårnålar å grejer,...... jag saknar att kunna varriera frisyrer, mer än bara platta, eller mitt/sid-bena..........

jag inser däremot att om jag bestämer mig för att låta håret växa så måste jag ta bättre hand om de..... klippa mig regelbundet åså..... som de känns nu så lär jag låta håret växa...... men inte på samma sätt som tidigare..... ska de bli långt så ska de tas om hand.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback