en hurtig dag =)

De blev en tur till Skäris med blivande Fam. Hallander =)

Fick inte så mkt tid på mig att göra mig klar,.... men jag klarade det =D Hade 30min på mig innan tuben gick.... då skulle jag duscha, klä på mig, få på någon sorts hudlotion både på kroppen å i ansiktet, sminka mig lite lätt så att man inte såg HELT död ut =P Hitta de jag behövde ja med mig, pengar, solbrillor, vanliga brillor med fodral, tejpa så att skavsåren inte blev värre, å lite annat.....

Jag känner mig faktskt ritktigt duktig som han med =)

Vi kom till Skäris straxt innan 11 , efter en del strulande med barnvagnar på bussen.....*suck* gick direkt till Millas å köpte varsin sallad =) *mums* de va riktigt gott med mat då vill jag lova, å kall mat dessutom =P

Jag hade ju varit uppe några timmar då redan, så jag va hungrig....

Efter lunchen gick vi upp till Carinas mamma å satt där ett tag å snackade skit =) Wilma "hjälpte" till med kontorsgörat.... haha =) lilla söten =)

Därefter uträttade vi de vi skulle, gå på apotek, hitta t-shirtar till Wilma på Kapahl och sätta in pengar på mitt konto.... När allt detta var klart GICK vi till Kungens kurva för att gå in på Rusta.... jag behövde köpa shampo och balsam å lite sånt som de har billigt där =) när vi ändå va i krokarna svängde vi in på Babyland för att kolla om de hade nån napp till en av Wilmas muggar..... kollade lite annat oxå när vi ändå va inne,  vi käkade glass å drack Cola innan vi begav oss mot Fruängen =) Riktigt gott med kallt i värmen =) Sen bar de av till fots =)

Måste säga att de va riktigt skönt att gå,...... man tänker lixom inte på att det faktiskt är en form av motion,.... men de är de ju =)  I Fruängen tog vi 163an till Älvsjö för att Carina å Daniel skulle på Willys å handla, så jag kakade på en sväng,.... köpte en Cola å njöt av svalkan vid kyldiskarna =P

Istället för att som jag tänkt göra gå till Älvsjö å ta bussen, gick jag åt andra hållet å prommenerade hem till mig =) tog ca 20min.... =) så jag känner mig riktigt duktig idag =) jag har varit ute å traskat i mer än 1 timma !!!!

Nu ska jag ta å slumra en stund, för att sen ta itu med tvätten.... för ikväll SKA det tvättas..... =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback