slapp dag, underbar pojkvän !

Jag har världens bästa pojkvän !

Jag fick skuts både till och från jobbet inatt =)

Vid halv 8 åkte vi till Spånga för att möta upp Fia, å kolla hennes lägenhet =) Danne får troligtvis hyra den medans hon är iväg i USA och pluggar, och även ett tag innan hon drar... =) Den är inte den största lyan men, den är mysig, och riktigt fräsch =)

Sen åkte vi "hem" till Kälvesta å satte igång med maten.... Danne grillade, och Fia fixade med potatis... jag plockade mest undan, å kände egentligen inte att jag tillförde så himla mkt.... men så är det när de inte finns så många ytor att vara på, och när det egentligen bara är 2 saker att fixa.....

Maten vart kanongod ! Å vi hamnade väl i nån sorts matkoma efteråt.... Fia typ slumrade på soffan, å jag å Danne slökollade på TV,... å mellan varven snackade vi med Fia.... en hel del om hur hon ska lösa sitt boende... för hon vill spara pengar innan hon drar till USA, .... om de blir som vi hoppas, så får Danne hyra lägenheten från 1september, till typ maj - juni  =)

Straxt efter 00 va de dax för mig att åka till jobbet.... så på vägen släppte vi av Fia,.... jag kom till jobbet i tid, och stämplade in prick 01 =P

jobbade, å hade faktiskt kul.... de va trevliga gäster nästan hela tiden =) å vi va så pass många i kassorna så de rullade på bra =)

vid 04.40 va de typ tomt i restaurangen, å jag kunde börja räkna kassan... å röra mig hemåt =) Ringde en otroligt trött älskling, som 40min senare hämta upp mig vid centralen =) Vi åkte hem, å sen sov vi till straxt efter 13.... otroligt skönt !

Danne gick upp å fixade maten, som blev pytt-i-panna av resterna från grillningen =) super gott !!!

Sen har vi slappat, hela dagen !

Pratat med mamma om att åka till Budapest i Oktober =) Så i veckan ska vi boka =) Danne måste bara dubbelkolla med Åke (chefen) så de är samma datum som han ska ha semester....  =)

Sen ska vi väl försöka styra upp så att mamma får träffa Danne oxå... men de e ju ett mindre problem... och något som ändå är oundvikligt....

Middagen vart pizza, för ingen av oss pallade laga mat.... å kände inte heller att vi hade tid till de.... så de får bli grillat imorn =) då kan ju jag ta en bira eller två oxå =)

men först är det slapparkväll för mig.... kolla på TV, å bara göra ingenting,... för inatt är det jobb igen... hoppas på en liknande natt som den till idag.....

Förmodligen, så får jag skuts in till jobbet även inatt =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback