illa, jag mår illa....

Gårdagen började bra, jag gick upp tog de lungt hemma,... diskade undan, å plockade lite... hoppade in i duschen, å gjorde mig klar att åka till Solna för att kolla på MFF-AIK på DT.... tog bussen istället för tuben.... jag skulle ju ändå behöva åka tunnelbana senare den natten.... å de fick jag ju göra..... bara de att jag inte åkte till jobbet, jag åkte hem.....

Men vi tar de i ordning.... Jag kom till Solna runt 17, å hade då åkt buss från Älvsjö, å haft sälskap av Dannes kusin Sofie, som va på väg hem från jobbet =) Trevligt med sälskap =)

Kom till Solna å ringde Lorpan, för att mötas upp vid DT, ... så runt 17:30 satt vi med varsin dricka på uteserveringen å snackade skit =)
De va tänkt att även Kristin skulle joina oss, för att äta mat, men hon hörde av sig å sa att hon inte kunde, hon mådde illa å kände sig inte alls bra.... okej, då käkar vi innan Karin kommer då, de blev Fish´n´Ships som va riktigt gott =) Drack en öl till maten å sen en under matchen... sen va de vatten för min del =) Skulle ju jobba.....

Danne kom till DT å kollade på matchen med oss =) å sne åkte vi hem till honom å mös =)  Straxt efter 23 började jag må illa.... å då va de dax för mig att åka till jobbet,.... vilket kändes sådär när jag mådde så illa som jag gjorde.... men jag kände samtidigt (och även Daniel) att jag kanske skulle må bättre om jag kom ut i luften, å jag ville inte ligga hemma hos honom å Calle å vara dålig, så hur vi än vred på de så va jag tvungen att gå till bussen å åka mot stan.....

Jag kom till Spånga innan jag va på väg att spy,... då ringde jag jobbet å sjukade mig.... jag kan inte åka in å jobba med mat å samtidigt vara spyfärdig, kan ju faktiskt vara sjuk..... Så nu ska jag känna efter idag (känns inte lovande) om jag kan jobba inatt... Känns inge kul alls.... avskyr att vara sjuk... å ännu värre är det att må illa....



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback