ett regnigt regn

Har sovit riktigt dåligt inatt,... dels för att jag inte fått någon ro i kroppen,.. dels för att det typ har TOKregnat hela natten..... å regnet har gjort de kallt ..... =(

Men men sov hyffsat bra nu på morgonen, efter att jag tagit två alvedon mot ryggen å knät/låret... har uppenbarligen legat å spänt mig under natten....*suck*

men nu känner jag mig utvilad =) å vill hitta på nått.... däremot så blir de till att hitta på nått inomhus.... tänker inte befinna mig utomhus längre än nödvändigt idag...

men men vi får se....

klockan är ju faktiskt inte sååå mkt .....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback