men vad är problemet !?!?!?

FY FAD JA ÄR TRÖTT!!!!!

Jag är heelt slut!!! De vart inte många timmars sömn inatt,... trots att jag gick å la mig i tid. De va nämligen någon som väckte mig när han kom hem runt 23...... Då hade jag nästan somnat,..... sen somnade jag nog inte förns vid 01 eller så. Behöver jag nämna att de va sjuuukt svårt att komma upp imorse.....

Dagen på jobbet har varit okej, lite jobbigt bara då de e mkt som hänger i luften, å många frågor som är oklara. Men men jag fick de mesta som skulle fixas klart.

Nu ligger jag hemma i sängen å känner bara att jag vill sova. Men har en känsla av att de inte är så klokt att lägga sig nu, för då lär jag väl vakna inatt stället.....

Sen är de lite annat som ligger å lurar, men jag orkar helt enkelt inte ta tag i de nu. Jag är för trött !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Anonym

Tack Gumman! älskar dig! Puss o kram!

2009-01-22 @ 21:23:05
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback