De känns inte riktigt bra nu...

för att citera reklamen " de känns inte riktigt bra nu,... inte bra alls faktiskt...."

Med A känns de bättre =) de verkar faktiskt som att han tagit till sig vad jag sagt. Tänker inte ropa hurra ännu, de har ju bara gått två dagar, men någonstans måste man ju börja.

Men nu mår jag itsället skit för att jag igår drogs med en SJUUUK huvudvärk ! Jag hade så ont så jag kräktes,..... Idag måde jag visserligen bättre, men inte så mkt,... däremot så va jag tvungen att åka till tandläkarn å laga en tand, något som jag skutit på i drygt 2månader..... men idag är de uträttat, däremot så mådde jag tok-dåligt efteråt, kände mig yr å så... så jag åkte hem, vimmelkantig å illamående.... kom hem å däckade tills nu....

Jag brukar inte va sjuk så här ofta som jag varit nu. Å sådär ont i huvet har jag aldrig haft, sen vart de säkert inte bättre av att jag hade mensvärk oxå,... men ändå. Å jag har aldrig mått dåligt efter ett tandläkarbesök.

Så de här känns inte riktigt bra alls..... inte ett dugg.

Nu ska jag ta de lite lungt ett tag, så tror jag att de blir en sväng till centrum sen, måste köpa nått att äta, å få lite luft i mig... men jag kan inte säga att de lockar,.... helst vill jag bara gå å lägga mig igen....

Men som sagt, så de känns rätt bra med A nu,... håller alla tummar jag kan för att det är en bestående förändring =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback